München veruit het sterkste toernooi, dus daar wilde ik geen toppers hebben, omdat elk van de top 4 het toernooi kan winnen en voor een SF de top 3 te duur is. Dus daar alleen Kohl en wat kleintjes. Er gaan ook zeker verrassingen komen met dat weer en 2 TMS's voor de deur.
Istanbul vond ik een eitje.
In Estoril maar alles wat door was, plus de goedkope Verdasco. Waren precies ook interessante jongens.
Enige is dat ik risico neem met Pouille en Verdasco, maar zag weinig alternatieven en hun loting is aardig.
Zie toch veel mensen die voor een topper gegaan zijn in München, dus daar kan nog wel wat verschil in gemaakt worden.
Istanbul vond ik een eitje.
In Estoril maar alles wat door was, plus de goedkope Verdasco. Waren precies ook interessante jongens.
Enige is dat ik risico neem met Pouille en Verdasco, maar zag weinig alternatieven en hun loting is aardig.
Zie toch veel mensen die voor een topper gegaan zijn in München, dus daar kan nog wel wat verschil in gemaakt worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello