12-07-2016, 05:18 PM
(12-07-2016, 04:44 PM)Ad Wim Wrote: Heb ik je beledigd?
Ten eerste ben ik me daar niet van bewust. Ten tweede staat het in geen verhouding tot jouw bewoordingen na die partij en wat ik hier überhaupt regelmatig naar m'n hoofd krijg.
Voor mij hoort prikken en fucken en discussiëren en iemand ergens op pakken bij dit/een forum.
Maar de grens is blijkbaar dun. Ik kan me niet herinneren dat ik iemand heb uitgescholden hier, zeker niet de laatste jaren.
En ik ben altijd bereid om met iedereen een normale discussie aan te gaan.
Ik zal vast niet altijd even objectief posten, maar om nou al mijn posts, zonder enige sneer, tijdens Federer-Cilic als onzin te betitelen, lijkt me totaal onnodig. Dan schep je toch ook wel een bepaalde sfeer. Hetzelfde als CC vandaag doet.
Ik prik een beetje door te zeggen dat Mayer een slechte keus is (wat ik ook vind), maar om dan alles als onzin weg te zetten...
Actie = reactie, en rivaliteit hoort bij een intensere beleving wat mij betreft.
Ik deel uit en incasseer, en ben hier na 15 jaar (?) nog steeds, al is het minder intensief dan vroeger.
Nee hoor, maar als je één keer een misschien wat te felle reactie pleegt, word je neergezet als een klootzak.
Nou, ik trek m'n conclusies liever uit het feit dat na een X aantal jaar niemand meer in discussie wilt gaan met je.
Ik ben kennelijk niet de enige, maar bij deze is het voorlopig even klaar.
Ik zie nu pas dat Mayer verloren heeft, sorry dat we niet allemaal de timing van posten en tijd hebben zoals jij.