09-07-2004, 12:16 PM
Ja hoor, ja hoor!!! Geweldige training hier!!! 3 19jarigen naar uitstekend verdedigen! Die halen dus nog formidabel voor hun 20ste en op hun 20e naar uitmuntend... TSJING TSJING (ogen zien er nu uit als in strips, met dollartekens en al)...
Cashflow noemt men dat... Dat moet een opbrengst opleveren!!! Al mijn jeugdverdedigers staan nu allemaal op uitstekend, waaronder ook 3 jeugdpulls...
Tevens 4 man in ervaring een treetje omhoog, 2 man naar matig ervaring... een van 28 en een van 30... de andere twee zijn een basisverdediger die nu naar slecht gaat (21 jaar) en een reserveaanvaller (die dus niet gespeeld heeft...) die naar zwak ervaring gaat
Cashflow noemt men dat... Dat moet een opbrengst opleveren!!! Al mijn jeugdverdedigers staan nu allemaal op uitstekend, waaronder ook 3 jeugdpulls...
Tevens 4 man in ervaring een treetje omhoog, 2 man naar matig ervaring... een van 28 en een van 30... de andere twee zijn een basisverdediger die nu naar slecht gaat (21 jaar) en een reserveaanvaller (die dus niet gespeeld heeft...) die naar zwak ervaring gaat
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)