18-07-2018, 11:55 AM
(18-07-2018, 11:51 AM)Ad Wim Wrote:(18-07-2018, 11:00 AM)buurs Wrote:(18-07-2018, 07:45 AM)Ad Wim Wrote: Natuurlijk ook weer na mp gemist te hebben. Wordt het weer zo'n week? Consequent sinds Rome zitten zulke partijen tegen.
Wees eerlijk Ad.
Jij maakt de laatste weken ook veel matige keuzes.
Geen Raonic op Wimbledon bijvoorbeeld.
Je mag van geluk spreken dat hij geblesseerd was in zijn kwartfinale.
Ik ben altijd eerlijk. Ik zei toch meteen na de deadline dat ik hem niet nam door zijn blessure? Als dat dan ook al geluk is...
En ik zei ook dat ik hem wel had moeten hebben, uit verdedigende tactiek, maar over Karlovic zou ik dat nooit zeggen.
Zoveel slechte keuzes maak ik niet. Het was vooral RG dat erin hakte, en daar zat ongeveer alles tegen. Dan verlies je dus ineens duizend punten. De andere weken is het steeds stuivertje wisselen in de top 10, en scoor ik meestal gemiddeld.
Maar mis ik steeds een beetje geluk voor de uitschieters, zoals jij met Zverev had in Eastbourne bijv.
Maar zolang ik binnen 1500 punten blijf, is er niks aan de hand, en komen die weken vanzelf weer.
Inhaalslag kan binnen enkele weken gemaakt worden met de toernooien die eraan gaan komen.
Succes!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.