26-08-2018, 10:32 PM
(26-08-2018, 10:29 PM)buurs Wrote:(26-08-2018, 10:20 PM)Ad Wim Wrote:(26-08-2018, 10:14 PM)buurs Wrote:(26-08-2018, 10:04 PM)Ad Wim Wrote:(26-08-2018, 10:03 PM)buurs Wrote: Had je Nadal bij mij verwacht?
Nee, leek me te riskant voor je. Hele jaar vermijd je de echt dure jongens als je daarvoor mustpicks moet laten liggen. Maar blijkbaar toch zeker genoeg voor jou voor die prijs?
Tweede scenario was dat je Cilic zou laten liggen om toch die mustpicks te nemen.
Maar uiteindelijk is het prima zo. Ik wist dat je iig nooit Potro zou nemen, niemand uit de top 3.
En ook niemand Zverev. Maar had niet gedacht dat jullie allemaal Nadal zouden nemen.
Ik heb lang zverev gehad.
Goede loting en zeer goede hth tegen cilic.
Lendl nu de coach.
Potro riskant, maar kan zomaar de finale halen.
Nadal ook riskant, maar haalt minimaal halve finale als hij fit blijft.
Eigenlijk te duur, maar de rest kan allemaal van elkaar winnen.
Uiteindelijk maak je de goede (verdedigende) keus, omdat je twee grootste concurrenten ook Nadal hebben en je zo waarschijnlijk nooit veel verliest.
Ik denk dat zij, net als ik, ook dachten dat jij Nadal niet zou nemen en daarmee konden scoren als ie zou winnen.
Ik denk ook dat Nadal vrij zeker finale haalt, en dan 50/50 is tegen Djoko.
Ik hoop maar op een blessure, of een topdag van Potro, mocht die daar al komen.
Shapo en Rubin (niet beter Ruud of Harris of Humbert?) snap ik trouwens niet. En Tiafoe vind ik ook behoorlijk gedurfd in jouw positie.
Ook mijn gedachte. Heeft ook meegespeeld in mijn keuze voor Nadal.
Heb aanvallende keuzes met Shapo en tiafoe gemaakt.
Lijkt me de beste verdediging.
Je alternatieven snap ik niet zo. Ik had dan altijd harris, humbert, Ruud gehad als schrapers. Wellicht Müller en hurcazk.
En Johnson met zijn vorm en loting toch ook?
Niets is sterker dan dat ene woord...