12-11-2004, 01:49 AM
En Marsh, aangezien je toch nog online bent (ik ben morgen ook vrij, yeah!), zou je me kunnen helpen me met de volgende kwestie:
Welke vleugelspeler op te stellen voor a.s. zondag in het competitieduel tegen de nummer 3?
Dementy Karpov
TSI = 460 , 30 jaar, matig in vorm
Heeft matig ervaring en is een matig leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Toekomstig coach, een maand geleden gekocht maar was destijds 3 weken geblesseerd. Heeft speelminuten nodig om te stijgen als coach en zal het vast wel lekker doen op de vleugel. Heeft echter nog geen wedstrijd gespeeld en weet dus niet hoeveel sterren hij kan halen...
Gergely Gothár
TSI = 1 310 , 27 jaar, zwak in vorm
Heeft zwak ervaring en is een matig leider [Krachtig]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
En dan deze. 3 weken gekocht voor 90k, was al meteen geblesseerd. Heeft gelukkig uitstekend conditie en haalt 2 tot 2,5* op de vleugel zonder speciale opdracht.
Welke vleugelspeler op te stellen voor a.s. zondag in het competitieduel tegen de nummer 3?
Dementy Karpov
TSI = 460 , 30 jaar, matig in vorm
Heeft matig ervaring en is een matig leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Toekomstig coach, een maand geleden gekocht maar was destijds 3 weken geblesseerd. Heeft speelminuten nodig om te stijgen als coach en zal het vast wel lekker doen op de vleugel. Heeft echter nog geen wedstrijd gespeeld en weet dus niet hoeveel sterren hij kan halen...
Gergely Gothár
TSI = 1 310 , 27 jaar, zwak in vorm
Heeft zwak ervaring en is een matig leider [Krachtig]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
En dan deze. 3 weken gekocht voor 90k, was al meteen geblesseerd. Heeft gelukkig uitstekend conditie en haalt 2 tot 2,5* op de vleugel zonder speciale opdracht.