05-03-2006, 09:51 PM
Van onder naar boven..... ik ben bang (nr 11 van de 357e alliantie)
Travian Wrote:Box 05.03.06
RE^3: Grrrr 20:41:43
Beste Ceasar,
Aangezien het niet leuk spelen is als catapulten alle veldjes en gebouwen hebben gesloopt en u een productie heeft van 8 hout/klei/ijzer en 12 graan per uur kunt de volgende stappen volgen:
1. Druk op het statistieken knopje
2. Druk op uw naam
3. Ga naar het tabblad 'Account'
4. Scroll naar beneden naar de volgende tekst en volg de aanwijzingen
"Verwijder account
Je kunt je account hier verwijderen. Als je de opdracht geeft om je account te verwijderen, kost het drie dagen om het proces te beeindigen. Binnen de eerste 24 uur kun je het verwijder proces nog stoppen.
Verwijder account? Ja Nee
Bevestig met wachtwoord: "
Hopenlijk heb ik mijzelf duidelijk gemaakt,
Met vriendelijke groeten,
Box
Lid der SD-Alliantie
Box schreef:
Beste Ceasar,
Het is jammer dat u er zo over denkt maar mocht u inderdaad besluiten langs te komen zal er geschreven worden over uw moed. Overschatte moed wellicht maar moedig zal u ten boek gaan.
Ook zal het dan mijn missie worden om te zorgen dat u de deactivering van uw account in werking zal stellen, aangezien ik het niet zo heb op dreig-IGM's.
Met vriendelijke groet,
Box
Lid der SD-Alliantie
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]