15-11-2004, 03:07 PM
yup heb ik aan gedacht...ik hou waarschijnlijk 2 a 3 miljoen over om mijn team te versterken bij mn overstap naar spitsen. Hiervan kan ik waarschijnlijk naar 3 briljante IM's gaan. waardoor ik een uitmuntend/briljant middenveld zal halen. Verdediging zal met een neutraal of verdedigende coach rond de wonderbaarlijk/wereldklasse liggen en mn aanval in het begin rond de uitmuntend/briljant. Met deze stats zal ik in een beetje normale V me zeker kunnen handhaven. Na 2 seizoenen zal ik 2 spitsen verkopen wanneer ze rond de briljant/wonderbaarlijk liggen. Daar koop ik weer 2 17-jarigen van en zal ik weer 3 miljoen overhebben om de rest van mn team te versterken.
Rest van de kosten zal niet zo'n groot probleem zijn aangezien ik bij een thuiswedstrijd ongeveer 250 000 verdien. Hiermee maak ik 2 wekelijks gezien 120 000 winst ongeveer dus ik heb een aardige buffer mocht het qua inkomsten van het stadion iets minder gaan. Bovendien zal ik tussendoor nog wel wat geld verdienen met beker en aan yp's waardoor ik misschien zelfs mn team nog kan versterken buiten de trainingen om.
Rest van de kosten zal niet zo'n groot probleem zijn aangezien ik bij een thuiswedstrijd ongeveer 250 000 verdien. Hiermee maak ik 2 wekelijks gezien 120 000 winst ongeveer dus ik heb een aardige buffer mocht het qua inkomsten van het stadion iets minder gaan. Bovendien zal ik tussendoor nog wel wat geld verdienen met beker en aan yp's waardoor ik misschien zelfs mn team nog kan versterken buiten de trainingen om.