16-03-2006, 10:38 PM
Ik dacht, laat ik Rico eens helpen...
En
Dit na het versturen van, welgeteld, 1 hele Imperiaan..
Maar dat weten zei niet, nog 21 uur spanning en sensatie voor King!! :lol:
Quote:Ambrosius 16.03.06
Aanval op King!! 21:33:38
Beste,
Ik zie dat je iemand van onze alliantie aanvalt. Waarschijnlijk naar aanleiding van de aanvallen op Riconisten. Ik wil je toch wel even het volgende zeggen: Riconisten is een vaste aanvaller van King!!, hij komt er geregeld op bezoek. Nu kan je zeggen dat dat omwille van de grondstoffen is... Maar de verliezen van Riconisten waren de laatste tijd altijd groter dan zijn buit. Met andere woorden: een aanval op King!! betekende een verlies voor Riconisten. Het gaat dus NIET over aanvallen voor de grondstoffen, maar over pest-aanvallen. Ik geloof dat onze alliantie in dergelijk geval (na herhaaldelijk overleg met Riconisten zelf) gerechtigd is om Riconisten dan op zijn plaats te zetten. We willen Riconisten totaal niet met de grond gelijk maken of zo, we wilden enkel een signaal geven dat het ons menens was en dat we net langer dulden dat hij King!! bleef aanvallen. Na onze actie is het dus aan Riconisten om zijn conclusies te trekken en King!! vanaf dan gerust te laten. Het plezier voor elke speler in Travian primeert voor ons. En Riconisten bederfde dat plezier voor King!!, dus zorgen wij er als zijn alliantie voor dat hij dat spelplezier terug kan vinden...
Vriendelijke groeten,
Ambrosius
diplomaat M04 en M04 II
En
Quote:King!! 16.03.06
WIJ ZULLEN STOPPEN 20:56:38
Wij zullen stoppen met riconisten aan te vallen. Onder 1 voorwaarde: dat riconisten zelf ook stopt met aanvallen.
Dit na het versturen van, welgeteld, 1 hele Imperiaan..
Maar dat weten zei niet, nog 21 uur spanning en sensatie voor King!! :lol: