21-03-2006, 03:08 PM
Weken zoals deze maken het zowel het MV als het TM spel wel mooi. Er zijn zoveel verschillende opties en mogelijkheden om voor te kiezen.
In andere weken waar er bv. drie 7 toernooien zijn, worden er gewoon teams van 20a22 spelers gemaakt, waarvan ze allemaal op elkaar lijken. Juist in deze weken moet je laten zien of je een goede "tennis"manager bent en voor de juiste strategie gaat.
Afgelopen week heb ik met MV een redelijk week gehad. Het blijft erg lastig om de juiste tactiek te kiezen, maar ik denk dat ik hem nu weer gevonden heb :8: ..
Het kan natuurlijk ook weer falikant mis gaan.....
(Maar dat is wat dit spelletje zo mooi maakt.... :
)
In andere weken waar er bv. drie 7 toernooien zijn, worden er gewoon teams van 20a22 spelers gemaakt, waarvan ze allemaal op elkaar lijken. Juist in deze weken moet je laten zien of je een goede "tennis"manager bent en voor de juiste strategie gaat.
Afgelopen week heb ik met MV een redelijk week gehad. Het blijft erg lastig om de juiste tactiek te kiezen, maar ik denk dat ik hem nu weer gevonden heb :8: ..
Het kan natuurlijk ook weer falikant mis gaan.....
(Maar dat is wat dit spelletje zo mooi maakt.... :
![Big Grin Big Grin](https://fantasytennismanager.nl/forum/images/smilies/biggrin.gif)
He i’m back, koploper FTM 2018!