18-11-2004, 12:27 AM
Alvast een vraagje over mijn wedstrijd zondag. Mijn tegenstander logt niet vaak meer in dus ik ga ervan uit dat hij nog maar weinig analyseert en dus met zijn huidige opstelling zal gaan spelen.
In dat geval speelt hij 3-4-3 met de linkerwing nhm en de rechterwing aanvallend.
Ik heb dus al mijn linkerback verdedigend opgesteld en mijn rechterback gebruikt voor de herpositionering. Alleen nou twijfel ik over mijn wingers. Draagt een wing nhm helemaal niet meer bij aan de wing?
Ik denk er nu namelijk over om de wing die hij nhm heeft staan geheel te laten gaan (vanuit daar te herpositioneren) en de andere wing ook aanvallend te zetten (maar dan vangt hij zijn aanvallende wing niet op toch?).
Ik weet niet wat slim is, iemand een idee? Thanks!
In dat geval speelt hij 3-4-3 met de linkerwing nhm en de rechterwing aanvallend.
Ik heb dus al mijn linkerback verdedigend opgesteld en mijn rechterback gebruikt voor de herpositionering. Alleen nou twijfel ik over mijn wingers. Draagt een wing nhm helemaal niet meer bij aan de wing?
Ik denk er nu namelijk over om de wing die hij nhm heeft staan geheel te laten gaan (vanuit daar te herpositioneren) en de andere wing ook aanvallend te zetten (maar dan vangt hij zijn aanvallende wing niet op toch?).
Ik weet niet wat slim is, iemand een idee? Thanks!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)