18-11-2004, 11:50 AM
Uiteraard welkom terug Anti en jammer dat het zo gelopen is. Ben zelf van mening dat men in Hattrickland volledig is doorgeslagen wat betreft cheathunten. Alles wat een beetje op cheaten lijkt wordt gesloten tot nader onderzoek. En als je ziet in welke mate dat gebeurt, dat is echt onvoorstelbaar. Even ter info: er bestaan minimaal 12 federaties van soort van cheathunters.
Je moet echt oppassen wat je doet, want voor je het weet sta je bij hen in de picture. Ik zou in principe Moker willen feliciteren in zijn gastenboek met zijn aankoop van mijn speler, maar uit veiligheid doe ik dat niet. Overigens feli Moker, neem aan dat men hier niet kijkt...
. Het beleid van de GMs is ook wat dat betreft vrij rigoreus en ontransparant. Volgens mij heb je nauwelijks feedback gekregen Anti en discussieren over handelingen van GMs met anderen is binnen HT eigenlijk niet mogelijk omdat dat tegen de forumregels ingaat.
Maar goed, we hebben het maar te accepteren, want eerlijk is eerlijk er bestaat geen beter online managerspel dan Hattrick. Uiteraard..
Je moet echt oppassen wat je doet, want voor je het weet sta je bij hen in de picture. Ik zou in principe Moker willen feliciteren in zijn gastenboek met zijn aankoop van mijn speler, maar uit veiligheid doe ik dat niet. Overigens feli Moker, neem aan dat men hier niet kijkt...

Maar goed, we hebben het maar te accepteren, want eerlijk is eerlijk er bestaat geen beter online managerspel dan Hattrick. Uiteraard..

[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Edward. A. Murphy