18-11-2004, 04:06 PM
GoNZaleZ Wrote:Marshall Wrote:Antidote Wrote:
wehewhehe en jij vraagt je ook altijd af waarom je zoveel geblesseerde spelers hebt of was dat Bakke? :eeeek: Fysiotherapeuten voorkomen blessures..... daarom Jansoe; 3 fysio's en je krijgt vrijwel nooit blessures! (op trainingsintensiteit 100%)
En die 20.000; ook NIET DOEN Jansoe! 5000 euro beginnen; je kunt dat echt niet bekostigen in jou divisie!
@Marshall: Door zulke beslissingen breng je een team naar de afgrond! :letitallout:
Gonza, wilde ge me gaarne niet verwarren met Bakke? Ik heb normaalgesproken geen fysio's, train op 100% en heb vrij weinig blessures (nu pas mijn 2e dit seizoen).
20.000 kun je makkelijk bekostigen (alleen niet als je je stadion inderdaad direct gaat vergroten, wat een idioot plan :roll: ). Jeugd is de toekomst van Hattrick, hoe eerder je je jeugdopleiding op uitstekend hebt staan, des te beter... Een jeugdpull met redelijk (geen absurde yp dus...) betekent direct relatief veel opbrengsten of potentieel in de onderste divisies. Ook ik ben direct begonnen met het investeren van 20k pw. Heb het 1 keer 1 weekje teruggeschroefd naar 5k maar verder nooit problemen gehad...
Jansoe, wij praten elkaar niet tegen. De ervaren HT'ers hebben allemaal min of meer dezelfde opinie over de te volgen strategie. Echter heer Gonzalez heeft zo zijn eigen ideeen (is dan ook al bezig met zijn tweede team nadat hij zijn eerste team te gronde heeft gericht)....
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)