18-11-2004, 04:26 PM
@Marsh --> Dat van die fysio's icm revalidatie zou ik als ik jou was nog even nakijken in de regels...
. Verder blijf ik erbij dat ik zou beginnen met een investering van 5.000. Want: Door de nieuwe divisies is het 'zachte supportersplafond' omlaag gegaan. 9 van de 10 beginners dalen elke maandag en zondag qua supporters. Hierdoor is eigenlijk een uitbreiding van het stadion op korte termijn niet verstandig omdat je niet genoeg wint. Hierdoor heb je minder inkomsten en drukt 20k in het begin te veel op je begroting. Met een investering van 5k stijg je nog steeds redelijk snel in het begin en kost een stuk minder. Vandaar dat ik pleit voor 5k.
@Forever --> Hij heeft net een redelijk coach aangeschaft waardoor hij nu het verschil in kosten kan investeren in trainees. Verder zou ik een stadionvergroting pas aanraden aan het eind vh seizoen, vlak voor de prijzen verdubbelen.
@Box --> Kan ook, maar zoals je ziet is zn middenveld op dit moment vrij hopeloos. Investeren in trainees hebben ook direct invloed op zijn ratings omdat zij gelijk in de basis kan zetten. Bovendien heeft hij een keeper waar ie nog wel even mee vooruit kan. Eigenlijk zijn al zn linies op dit moment ok genoeg, behalve het middenveld (en vleugel).

@Forever --> Hij heeft net een redelijk coach aangeschaft waardoor hij nu het verschil in kosten kan investeren in trainees. Verder zou ik een stadionvergroting pas aanraden aan het eind vh seizoen, vlak voor de prijzen verdubbelen.
@Box --> Kan ook, maar zoals je ziet is zn middenveld op dit moment vrij hopeloos. Investeren in trainees hebben ook direct invloed op zijn ratings omdat zij gelijk in de basis kan zetten. Bovendien heeft hij een keeper waar ie nog wel even mee vooruit kan. Eigenlijk zijn al zn linies op dit moment ok genoeg, behalve het middenveld (en vleugel).
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Edward. A. Murphy