27-03-2006, 01:26 PM
Scholten! Wrote:Ad Wim Wrote:Scholten! Wrote:Alle lof idd voor Centre Court en Haggie, die het uitstekend doen op dit moment. Vanavond is een belangrijke avond voor iedereen. Vooral bij het team van Haggie verwacht ik veel slachtoffers vanavond.Vooral Haggie. Centre heeft Nalbi, Ljubicic en Grosjean niet. Dat lijkt me toch funest.
ohja, ik keek bij zijn andere team (Bea Eenink) :wink:
Die is nog beter dan mijn forumteam. :8:
Maar heb vanaf 't begin gezegd dat ik alleen op mijn forumteam(rick eenink in de stats) afgerekend wil worden. ook omdat dit 't team is waarmee ik in de forumsubleague zit.
Maar dat wil niet zeggen dat ik de spelers niet aanmoedig die ik in mijn moeders team heb opgesteld. En dat zijn dus wel mannen als grosjean, ljubo, nalbi, blake en ancic. In dit team is het Blake en Ancic van mij tegen Tursunov van Adje. dus die is vast in de pocket. maar nogmaals...reken me aub af op m'n rick eenink team. anders krijg ik commentaar dat ik op 2 paarden wed. en ook met dat team zal ik adje slopen deze week.
maar laten we ons niet teveel focussen op adje. we moeten eigenlijk weer even een overzicht maken van hoe iedereen 't doet met spelers In en OUT enz...
Niets is sterker dan dat ene woord...