28-03-2006, 09:38 AM
Quote:AZ haalt Kemy Agustien op bij Willem II@ Scheringa: :roll:
27/3/2006 22:54
EXCLUSIEF - AZ heeft opnieuw beet in de vijver van Willem II. De Alkmaarders nemen nu Kemy Agustien over van de Tilburgers.
De negentienjarige middenvelder heeft nog een contract tot de zomer van 2007. Dat betekent dat er wel een prijskaartje aan Agustiens komst zit.
Agustien had zelf eerder al laten weten een transfer naar AZ wel te zien zitten. 'Ik zal altijd een bijzondere band met Tilburg houden, maar ambities zijn mij niet vreemd.'
Quote:'PSV-duo morgen van Twente'
Pieter Hanson | 27-03-2006 22:42:15
Wed ââ¬15 gratis bij Unibet
Fred Rutten en Rene Eijkelkamp worden morgen gepresenteerd als het nieuwe technisch duo van FC Twente, zo meldde Johan Derksen vanavond in Voetbal Insite. Het duo komt over van PSV en tekent een driejarig contract in Enschede.
De overgang van Rutten en Eijkelkamp was al geruime tijd bekend, maar de definitieve bevestiging liet op zich wachten. Morgen worden beide trainers gepresenteerd bij FC Twente. Rutten gaat waarschijnlijk ook de functie van technisch directeur op zich nemen.
Dus toch wel?
Update over Cziommer:
Quote:Update: Ajax en Feyenoord willen CziommerHet is dat hij transfervrij is, maar ben het met LL eens: ook van mij hoeft ie niet te komen.
Rogier Deelstra | 27-03-2006 18:32:50
Wed ââ¬15 gratis bij Unibet
Ajax hoopt Simon Cziommer voor volgend seizoen aan zijn selectie te voegen, onthulde Het Parool vanmiddag. De Amsterdammers volgen de rechtsmidden (25), eigendom van Schalke '04 maar spelend bij Roda JC, nauwlettend. De laatste weken steelt de Duitser de show in Limburg.
Cziommer scoorde afgelopen zaterdag in het duel met RBC Roosendaal (5-1) maar liefst drie keer en speelde daarmee de frustratie af van het verloren bekerduel van Ajax vorige week woensdag. De middenvelder was de belangrijkste man aan de kant van Roda JC, dat dichtbij de finale van de KNVB-beker was maar uiteindelijk na verlenging verloor (4-1).
De technische mensen bij Ajax zouden in Cziommer een dynamische speler zien met een goede individuele loopactie. Cziommer is komende zomer transfervrij, aangezien zijn contract bij Schalke '04 afloopt. Ook Roda JC zal nog pogingen gaan doen hem te contracteren, terwijl eveneens FC Twente interesse heeft.
Update 22:10:
Volgens Johan Derksen zijn ook Feyenoord en Fulham in de markt. De VI-hoofdredacteur verklaarde dit maandagavond in Voetbal Insite.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."