08-04-2006, 12:43 AM
Muisovic 07.04.06
geen onderwerp 22:42:47
oja.. vergeet ik te zeggen.. ik ben idd gefrustreerd.. grrr
Muisovic 07.04.06
RE^2: geen onderwerp 22:41:50
Goed ben je zeker niet..
je bent gewoon langer bezig, waardoor je een groter leger hebt.. simpel..
Ik kan ook wel groot worden, met geduld, veel schuilplaatsen en 24/7 online te zijn! maar daar heb ik geen zin in en bovendien geen tijd voor.
Met het vaker langs komen bewijst dus alleen maar mijn veronderstelleing dat je een verslaafde stakker bent.
Laat je vooral door mij opnaaien..
Ojaah.. en ik ben ontzettend jaloers dat ik niet zoveel dorpen heb.. ow wat kijk ik tegen je op..... wat heb je toch veel bereikt in het cyberleven..en wat onzettend stoer dat je met een leger van 550 paarden spelers met 1 dorp durft aan te vallen.. je bent mn grote voorbeeld Dre.....
*KOTS*
Ja goed ben ik. Nu zal ik wel vaker bij langskomen. En met een plus account is dat onderhouden van 8 dorpen niet zo moeilijk he ...pikkie. En kost dat ook niet zoveel tijd. Heb namelijk nog zat andere dingen te doen, maar dat ga ik niet aan jouw neus hangen.
Je bent gewoon jaloers dat jij niet zoveel dorpen heb en daarnaast ben jij gewoon een zielig gefrusteerd mannetje die niet tegen zijn verlies kan.
je sloop mn volledige leger..
die paarduizend grondstofjes kan ik ook wel gewoon sturen hoor..
en doe eens wat met je leven ipv 8 dorpen onderhouden..
verslaafde stakker..
Tssejuz wat een loser. Wil bijna zijn dorp plat katapulten zo verslaafd ben ik
Maar voorlopig dit maar:
Under contruction Aanval tegen MuisiuM
Phalanx Schwertkämpfer Späher Theutates Blitz Druidenreiter Haeduaner Rammholz Kriegskatapult Häuptling Siedler
Eenheden 0 670 0 0 0 0 0 0 0 0
Aankomst
in 0:49:51 u. om 01:32:56 [annuleren]
geen onderwerp 22:42:47
oja.. vergeet ik te zeggen.. ik ben idd gefrustreerd.. grrr
Muisovic 07.04.06
RE^2: geen onderwerp 22:41:50
Goed ben je zeker niet..
je bent gewoon langer bezig, waardoor je een groter leger hebt.. simpel..
Ik kan ook wel groot worden, met geduld, veel schuilplaatsen en 24/7 online te zijn! maar daar heb ik geen zin in en bovendien geen tijd voor.
Met het vaker langs komen bewijst dus alleen maar mijn veronderstelleing dat je een verslaafde stakker bent.
Laat je vooral door mij opnaaien..
Ojaah.. en ik ben ontzettend jaloers dat ik niet zoveel dorpen heb.. ow wat kijk ik tegen je op..... wat heb je toch veel bereikt in het cyberleven..en wat onzettend stoer dat je met een leger van 550 paarden spelers met 1 dorp durft aan te vallen.. je bent mn grote voorbeeld Dre.....
*KOTS*
Ja goed ben ik. Nu zal ik wel vaker bij langskomen. En met een plus account is dat onderhouden van 8 dorpen niet zo moeilijk he ...pikkie. En kost dat ook niet zoveel tijd. Heb namelijk nog zat andere dingen te doen, maar dat ga ik niet aan jouw neus hangen.
Je bent gewoon jaloers dat jij niet zoveel dorpen heb en daarnaast ben jij gewoon een zielig gefrusteerd mannetje die niet tegen zijn verlies kan.
je sloop mn volledige leger..
die paarduizend grondstofjes kan ik ook wel gewoon sturen hoor..
en doe eens wat met je leven ipv 8 dorpen onderhouden..
verslaafde stakker..
Tssejuz wat een loser. Wil bijna zijn dorp plat katapulten zo verslaafd ben ik

Maar voorlopig dit maar:
Under contruction Aanval tegen MuisiuM
Phalanx Schwertkämpfer Späher Theutates Blitz Druidenreiter Haeduaner Rammholz Kriegskatapult Häuptling Siedler
Eenheden 0 670 0 0 0 0 0 0 0 0
Aankomst
in 0:49:51 u. om 01:32:56 [annuleren]