13-04-2006, 08:10 PM
centre court Wrote:Matador! Wrote:centre court Wrote:harry_bierdop Wrote:Nee maar CC ook niet op het voetbal forum, toch vond meneer een opmerking op zijn plek!
Ik ben vaker op 't voetbalforum dan Matadorretje in de Arena, dus niet zo heel vaak. :8:
En jij zou weten hoe vaak ik ga? Bovendien denk ik dat jij zelf nooit gaat, gezien het feit dat je nog steeds geen normale reactie gegeven hebt waarom je vorige week 3 minuten voor het begin van fnooit-twente nog een bericht postte (en die vraag heb je echt wel gelezen).
En die bewering zelf slaat al helemaal nergens op, lees nog maar eens goed door en probeer het dan nog eens.
Top-tennismanager Bea was jarig en gaf feest voor alle familie en vrienden, dus bleef ik daar maar bij. daarnaast stond er voor feyenoord niet zo heel veel op 't spel en kon zodoende wel een keer missen. kijk de rest van thuiswedstrijden maar eens na of ik toen ook wat heb gepost. en volgende week zit ik ook gewoon in 't uitvak van de arena als ik kaarten krijg. passepartou voor de 2 thuiswedstrijden is al binnen.
Je bent op een feest en gaat daar een bericht posten? :crazy: