14-04-2006, 03:16 PM
Ad Wim Wrote:Even weer offtopic, wat ik niet snap, Rick, is dat je voor Feyenoord bent. Je komt toch uit de Ahcterhoek. Daar hebben ze toch genoeg clubs? Ik wist niet dat Feyenoord ook zoveel provincie-supporters had.
De grootste bullshit die ik ooit in 4 zinnen heb zien staan.
Je bent duidelijk een anti voetbalkenner. Ooit gehoord van de bijnamen van feyenoord als Volksclub, club van het volk, stadionclub enz enz. Daarnaast is algemeen bekend dat feyenoord het grootste legioen heeft van Nederland, verreweg zelfs. Feyenoordsupporters komen uit alle uithoeken van Nederland. Bussen vol zoals Buurs al zegt. De supportersvereninging organiseert per provincie meerdere bussen elke thuiswedstrijd. En wat boeit ââ¬Ët dat er hier zoveel clubs zijn. Ik ben geboren in een feyenoordgezin, mijn opa was er bij toen feyenoord in milaan van celtic won in 1970. mijn vader heeft feyenoord de uefa-cup zien winnen. En ik heb dat dunnetjes overgedaan door feyenoord in 2002 in milaan van Inter te zien winnen en enkele weken later was ik er bij in de kuip toen de uefa cup ook daadwerkelijk werd gewonnen. We gaan nog regelmatig met zââ¬â¢n 3en. Vind ik mooi. Wat moet ik dan bij vitesse of nec?
Je zegt ook dat Feyenoord zo vaak bagger speelt en dat je dat niet kan voorstellen dat ik dat keer op keer zou willen zien. Maar ik kan een post van je herinneren woensdag laat op de avond dat je redelijk euforisch was over haas jan klungelaar enz.. Nou als er 1 wedstrijd bagger geweest schijnt te zijn dat was ââ¬Ët woensdag bij ajax wel. Hele seizoen trouwens. Maar je weet dus ook niet dat feyenoordsupporters bekend staan als meest loyaal aan hun club itt onze vrienden uit Amsterdam? Het legioen reist feyenoord overal in de wereld achterna. Daarnaast is er een significant verschil in mentaliteit tussen feyenoord- en ajaxsupporters. De amsterdamse bluf en arrogantie, die graag technisch goed voetbal zien tegen over de arbeidersmentaliteit en het werkvoetbal waar de feyenoorders van houden. Eerst hard werken, dan komen de punten vanzelf wel. Ik ben trots op die mentaliteit. Ik kan er voor tekenen als feyenoord zondag maar met 1-0 van rbc wint maar wel hard werkt en de intentie toont goed te willen spelen. Rotterdammers werken doordeweeks keihard in de haven en gaan op zondag naar feyenoord, ze eisen dan dus ook dat de spelers ook hard werken. Nogmaals een verschil in mentaliteit. Niks mis mee hoor! Maar houd jij je gewoon bij het tennis Ad. Voetbal is duidelijk niet aan je besteed.
Niets is sterker dan dat ene woord...