15-04-2006, 10:15 AM
[en plak...]
:lol:
Ik vond die Kesler altijd een hele vervelende man, maar dit is een skitterende actie, ook al is dit natuurlijk de enige mogelijke reactie op Domme Dirk.
Quote:"Landelijk stadionverbod Scheringa"
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Aanvankelijk drong het niet tot KNVB-directeur Henk Kesler door en dacht hij aan een verlate 1-aprilgrap. ,,Toen ik van het stadionverbod voor Ajax-topman Martin van Geel bij AZ hoorde, barstte ik in lachen uit en reed bijna de vangrail in." Bij nader inzien vindt Kesler het gedrag van AZ-voorzitter Dirk Scheringa bij het krankzinnige af. "Als deze maatregel voor vijf jaar niet snel wordt teruggedraaid, overwegen wij vanuit de KNVB Scheringa een landelijk stadionverbod op te leggen.
En waar Scheringa geen enkele grond heeft om Van Geel te weigeren bij AZ, hebben wij die nu wel. Met zijn handelswijze brengt Scheringa het betaald voetbal direct op ernstige wijze in diskrediet en een stadionverbod kan daarvan het gevolg zijn." Kesler gaat er vooralsnog van uit dat het stadionverbod snel van tafel wordt geveegd.
Een brief van Ajax-preses John Jaakke aan Dirk Scheringa, om als grote kerels met elkaar rond de tafel te gaan zitten, heeft tot geen enkele reactie vanuit Alkmaar geleid. Kesler: "Ajax verdient alle complimenten voor de wijze waarop ze ermee omgaan." De tranen van Scheringa over Van Geels vertrek bij AZ vorige zomer en diens werkwijze zijn volgens Kesler krokodillentranen.
:lol:
Ik vond die Kesler altijd een hele vervelende man, maar dit is een skitterende actie, ook al is dit natuurlijk de enige mogelijke reactie op Domme Dirk.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!