23-04-2006, 02:42 PM
Gister een toernooi gewonnen met de hele tijd bluffen en super veel mazzel. de eerste 10 tot 15 handen geen enkel plaatje gehad en alleen maar 3,8 of 2,7 enz. nou daarna mijn tacktiek aangepast. met hoge kaarten gewoon spelen, en met slechte kaarten all inn.
haha ik heb echt iedereen weggespeeld. met 2,7 tegen A,V all inn. komt dus een 2 en een 7 op de tafel, en weer was alles voor mij. daarna met 3,9 tegen A,H komen 2 negens op tafel. en weer voor mij.
Trouwens met 6,9 moet je altijd all inn gaan. win je altijd :
haha ik heb echt iedereen weggespeeld. met 2,7 tegen A,V all inn. komt dus een 2 en een 7 op de tafel, en weer was alles voor mij. daarna met 3,9 tegen A,H komen 2 negens op tafel. en weer voor mij.
Trouwens met 6,9 moet je altijd all inn gaan. win je altijd :
![Big Grin Big Grin](https://fantasytennismanager.nl/forum/images/smilies/biggrin.gif)
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen