25-04-2006, 12:03 PM
centre court Wrote:Maar hij kost een dikke 600 euro en zal waarsch maar 5 puntjes halen.Ad Wim Wrote:centre court Wrote:muller, vicente, en nieminen zijn ook in 't excellschema door bijna niemand anders dan ad wim gekozen. had niet anders verwacht.Van Nieminen had ik het wel verwacht, maar ik kan me niet voorstellen dat maar ik kan me niet voorstellen dat alleen Geno en ik Muller hebben gezien zijn loting en finale Challenger vorige week.
Vicenten snap ik nog enigszins, omdat die eerst nog maar moet winnen van Calatrava en daarna van de bedwinger van Korolev. Maar voor dat geld en gezien zijn Challengerwinst vind ik het een grotere gok hem niet te nemen.
Ik kan me bijv. niet voorstellen dat je Montanes en Wawrinka neemt. En daarin ben jij ook ongeveer de enige.
montanes wint al even de 1e set van Berdych. Hij kan 'm nog makkelijk verliezen hoor en dan is 't jammer dat ie 1 punt pakt. Als ie hier wint kan ie veel verder komen. Wawrinka wint natuurlijk gewoon van Gabashvily. dat lijkt me duidelijk. toch heb ik ook hem maar genomen gezien zijn prijs en 't feit dat hij al door is.
Montanes kan inderdaad 15 punten haan halen, maar vond ik wel een hele grote gok. En hij kan ook zomaar verliezen van Portas of Hernandez.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello