02-05-2006, 11:15 AM
Ad Wim Wrote:Dott is voor een snookerspeler wel opvallend emotioneel, daar houd ik wel van. Weg met die emotieloze Britten.
Maar ik was eigenlijk voor Ebdon. Hoewel Dott fantastische long pots had en elke keer goede safeties, was Ebdon de man van de grote breaks en dat vind ik mooi.
1 of 2 centuries in de finale voor Ebdon is heel weinig.
De hoogste break van Dott was 66 :eeeek:
Ook een record denk ik :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.