15-05-2006, 11:08 PM
Lamme Lennie Wrote:Nog niet vermeld volgens mij:
Quote:Boukhari naar FC Nantes
AMSTERDAM - Nourdin Boukhari vertrekt bij Ajax. De middenvelder heeft een vierjarig contract getekend bij de Franse club FC Nantes. Dat maakte zijn zaakwaarnemer Sören Lerby van Essel Sports Management maandag bekend. Boukhari was bij Ajax transfervrij, maar had ook een aanbieding van de Amsterdammers om bij te tekenen.
Mooie overgang voor Boukahri denk ik, aangezien hij volgend jaar gewoon weer de bank warm mocht houden bij Ajax.
ik vind het een onwaarschijnlijk domme keuze. :eeeek: hij rendeert niet bij zo'n middenmoter.
dan dit gerucht, als vervolg op eerdere publicaties. ik vind het zelf wat veel geld, maar kan er niet om rouwen alst zo is:
Quote:Chelsea en Feyenoord hebben volgens de Engelse krant The Guardian een akkoord bereikt over de transfer van Salomon Kalou. Het enige struikelblok is nu nog de werkvergunning van de aanvaller. Om daarvoor in aanmerking te komen moet de Ivoriaan een minimaal aantal wedstrijden per jaar voor zijn land uitkomen. Omdat dit bij Kalou niet het geval is, moet er een andere oplossing worden bedacht. Volgens bronnen verwacht Chelsea komende maand of anders in januari tot een oplossing te komen. Om de transfer af te ronden zou de Engelse kampioen twaalf miljoen euro overmaken naar Feyenoord.