16-05-2006, 04:50 PM
EJR Wrote:Oke kleine glimlach was een understatement. Ik moet schateren van het lachen als ik een citaat uit de telegraaf zie, temeer omdat deze krant altijd als "ajakkes-krant" wordt bestempeld.gittermaster Wrote:EJR Wrote:gittermaster Wrote:Quote:indelijk eens een artikel in de Telegraaf van zaterdag 13 mei dat de waarheid niet verhult.
:lol: :lol:
Nu is de telegraaf wel betrouwbaar...
Dus wat hierboven staat is allemaal niet waar? :roll:
Als het om sensatie gaat is de T. trouwens de betrouwbaarste krant van Nederland.
Natuurlijk zit er een kern van waarheid in en natuurlijk is het een laffe daad, maar daar is iedereen het volgens mij wle over eens.... Een kleine glimlach kan mij echter niet ontgaan als ik een citaat uit de telegraaf zie...
Allereerst: :lol: :lol: is geen kleine glimlach
En met "een kern van waarheid" bagatelliseer je deze laffe daad ook nog eens.
Dat ik met een kern van waarheid de daad bagatelliseer ben ik totaal niet met je eens. Al is een daad zo ernstig, imo moet je bij een stuk uit de wakkere krant van Nederland altijd heel diep zoeken naar de waarheid.
Heeft meer met het vertrouwen in de telegraaf te maken, maar niets met het verzachten van de daad an sich, zie ook mijn andere opmerking...
The great old Ludwig von...