06-12-2004, 09:07 AM
Bakke Wrote:Jammer Gonzalez, hopelijk kun je het seizoen nog een beetje leuk vormgeven... je wedstrijd tegen een medeforummer van mij op een ander forum waar ik kom ging ook al niet zo lekker... mocht er iets misgaan laat het dan weten.
@Mkks; ik zie dat je een leuke potentiele U-20'er van Panama te koop heb staan, nadat je hem net voor 55k hebt gekocht. Was dat een foutje, of kan ik er proberen voor te gaan? De deadline komt me weliswaar wat rottig uit, maar ach, we zien wel waar het schip strandt... of was er al iemand anders die eerder interesse had getoond?
Foutje? Mukkus maakt geen foutjes...... :roll:
Ik ben tot een iets ander inzicht gekomen wat betreft trainees. Over 2 weken verkoop ik een 23-jarige briljant middenvelder, voor dat geld wil ik een toptrainee binnenhalen. (het trainen vanaf uitmuntend levert meer geld op dat vanaf matig). Ook met het oog op backup voor mijn eerste team. Zal er wel een klein verlies op lijden, maar het zij zo.
@Marsh! Welcome back! Niet weer doen, heh.
@Antidote, niks meer gehoord van die Panamees, hoeft ook niet meer. Zoals je ziet staat ie weer te koop.
U20-verhaal: Vorige week meegeboden op een redelijk PM'er uit Malta. Had een TSI van 180, werd verkocht voor 450k. Matig condite en redelijk pm, verder helemaal niets.
Oh, my god, we bought Kenny!