20-05-2006, 10:59 AM
Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Wat heeft dat ermee te maken? Hij verloor nipt van Mirnyi en had genoeg kansen. Mirny won daarna dik van iedereen, dus daar had Horna ook kunnen staan.Ad Wim Wrote:buurs Wrote:Of dat ik toc nog wel goede keuzes heb gemaakt, maar gewoon pech had met Haas en Horna.Ad Wim Wrote:Zo'n slechte week hebben, maar niet eens de minste punten in de Excell-sheet.
Zegt genoeg over het aantal mensen dat serieus meedoet.
Haas had ik ook en van Horna was je heilig overtuigd.
Maar je hebt de schade beperkt kunnen houden.
En ik heb de schade beperkt kunnen houden, maar dat neemt niet weg dat ik pech heb gehad.
Horna is er kansloos afgegaan, dus dat was geen pech.
Maar je hebt de schade idd beperkt kunnen houden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.