23-05-2006, 10:11 AM
waf Wrote:Jaap Stam komt van AC Milan en Perez was een van de uitblinkers van AZ, dat tweede werd in de competitie. Verder komt Davids heel dichtbij en wellicht ook nog eens Gabri en/of Landzaat.Ad Wim Wrote:Ten Cate wil dus Gabri meenemen en de rechtsback van Steaua halen.
Waar blijven PSV en Feyenoord met nieuwe aanwinsten en geruchten? Ik hoor bijzonder weinig uit Eindhoven en Rotterdam.
heeft ajakkes al aanwinsten dan? of vallen jaap stom, alias de blessuregevoelige opa en de overschatte kenneth krijg de klerez daaronder. he gut, nu vergeet ik krohn dehli. :razz:
oh ja, wij zijn in stilte op zoek naar een linksback en een verdedigende middenvelder. derijck is alvast teruggehaald als stand in voor schreuder en greene. het schijnt dat fainoid ook interesse had in luirink, maar 3 mio was te veel voor iemand die zich nog moet bewijzen. en hij zit kennelijk liever achter mathijsen op de bank, dan achter bahia.
Kom jij met je Derijck

Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello