24-05-2006, 12:46 AM
waf Wrote:Deportivo Wrote:Ja maar die voegen nog wat toe aan de sport, zo goed is Kalou nou ook weer niet.
ik heb je nog nooit op een zinnige opmerking over voetbal kunnen betrappen, dus deze quote heeft de impact van een poffertje. gelukkig heb je kennelijk wel verstand van zeilen en hardlopen (voor vrouwen) en de verhoudingen in de top van deze disciplines. =D>
Tsja die duitser heeft plakken voor ons gehaald en mevrouw Kiplagat is de eerste Nederlandse hardloopster die goud op het ek veldloop won. Jammer dat ze is aangetrouwd maar ja c'est la.
En van Kalou had ik dit niet verwacht, ik geloofde (tsja naief (inkoppertje waf komt u maar)) Kalou om zijn oprechtheid en om het feit dat je in Ivoorkust wel eens een strafkampje kon krijgen. En ook dacht ik dat hij het naar zijn zin had bij Feijenoord, en hij Nederlander wou worden omdat hij graag met Oranje wou voetballen. Ik mag die Verdonk totaal niet maar hier heeft ze mooi doorheen geprikt. En nu zijn plannetje is mislukt en zijn transfer naar een Engelse club kan vergeten gaat hij maar gauw terug naar Ivoorkust. Ach..denk dat er weinig mensen zijn die een minuut minder slapen om het feit dat hij geen hollander is en zal worden. Ook zullen er weinig mensen een minuut minder slapen om het feit dat hij voor Ivoorkust uitkomt. Dit komt met wat pech over een paar jaar wel.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]