25-05-2006, 11:34 PM
Gelukkig was er in de wet in ieder geval wel ruimte gevonden om Kalou te verplichten eerst een naturalisatietoets met goed gevolg af te leggen.
Ik probeer de hele tijd duidelijk te maken dat ik het een schande voor ons rechtssysteem had gevonden wanneer Kalou geslaagd was in zijn pogingen en het Nederlanderschap daarmee had misbruikt voor puur eigengewin. Of dat nou in de wet staat of niet; misbruik mag niet getolereerd worden. Maar staat dat nergens beschreven, wetsgeleerde waf?
Quote:"Maar er zijn geen bijzondere omstandigheden om Kalou vrijstelling te geven voor de naturalisatietoets", aldus de bestuursrechter.Ik stel nergens dat ik dacht dat ik de enige was die de ware aard achter Kalou's plannen doorhad. Dat zou nogal naief zijn en een zielige eigendunk aantonen. Jij stelt echter dat iedereen dat deed en dat klopt zeker niet (zie bijv. de reactie van de sportieve deportivo). Jij hebt het mis. Het zal je moeite kosten om dat te beamen gezien jouw neerbuigende taal maar het is wel zo.
Ik probeer de hele tijd duidelijk te maken dat ik het een schande voor ons rechtssysteem had gevonden wanneer Kalou geslaagd was in zijn pogingen en het Nederlanderschap daarmee had misbruikt voor puur eigengewin. Of dat nou in de wet staat of niet; misbruik mag niet getolereerd worden. Maar staat dat nergens beschreven, wetsgeleerde waf?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Vooruit PSV !!!!