27-05-2006, 09:59 PM
Vret Mien Gras Wrote:Marshall Wrote:Ik zeg: strik erom en bij schiphol uit de bus trappen. 6M is deze gast echt nooit waard en misschien dat PSV nu dan eens een echte spits kan aankopen die in het historische rijtje past van Romario, Ronaldo, Kezman etc....
Jij hebt echt geen verstand van voetbalzaken.
Familie van Petr ofzo?
Leuke argumentatie weer...
Gelukkig geen familie als ik dat zo lees...
VOH heb ik nooit een goede spits gevonden, net als ik Jaliens nooit een goede verdediger heb gevonden en ik van Gaal een kutcoach vind. Heb ik dan geen verstand van voetbal of heb ik gewoon een andere mening dan jij hebt? Niet iedereen in de wereld denkt hetzelfde als jij VMGtje...
Edit: Ik zal nog even kort uitleggen waarom ik VOH geen goede spits vind anders begin je daar nog over te drammen: VOH kan imo enkel en alleen op de juiste plaats staan en de bal inkoppen. Dat is zijn kwaliteit. Geef m een bal aan de voet en hij komt in 9 vd 10 gevallen niet langs zijn tegenstander. Een echt supergevaarlijk schot heeft ie ook niet... Voor mij is een spits dan niet compleet en dus niet goed. Voor een club als Twente, Roda, Vitesse etc zou het een redelijk spelertje zijn maar zelfs voor een club als PSV vind ik m te slecht. Dus als iemand m dan wil hebben voor 6M? Direct wegbrengen!