27-05-2006, 11:04 PM
Deportivo Wrote:Ik vond hem briljant! Hoort er nou eenmaal bij dit soort geintjes.
Dit zijn geen geintjes, dit is gewoon pure onsportiviteit. In mijn ogen is dit te vergelijken met het uit de goal 'slaan' van de bal door een veldspeler in de laatste minuut van de wedstrijd. Gewoon rode kaart en eraf.
Wat ik wel zou willen weten is of er over de radio tijden van Alonso zijn doorgegeven. Dan weet je helemaal zeker dat dit bewust is gebeurd.
MS is wederom drastisch gedaald in achting bij mij.
Deportivo Wrote:Net als het braketesten even je achtervolger laten schrikken. Herinner me dat Couldhard zo een keertje mocht grind happen.:roll:
Braketesten hoort er inderdaad bij. Dat vind ik ook wel fun, alleen rust er daarbij ook een verantwoordelijkheid op de schouders van de persoon die de braketest uitvoert. Het geval bij Coulthard vond ik eigenlijk al veels te ver gaan. Immers, en daar denk jij dan niet over na Depor, iets dergelijks kan ook enorme gevolgen hebben, zelfs lichamelijk. En dat alleen omdat degene voor je het 'grappig' vind om even vol op de rem te trappen...