28-05-2006, 10:53 AM
Deportivo Wrote:Maar ik vind een spits niet per definitie goed als hij veel scoort. Inzaghi bijvoorbeeld vind ik ook een enorm slechte spits, om dezelfde redenen als VOH (al scoort Inzaghi iets vaker)
Inzaghi met VoH vergelijken....KOMOP Inzaghi is geslepen en vies staat vaak precies op de goede plek kan koppen en schieten en kan toneelspelen en daarmee pingels versieren. VoH kan koppen en daarmee is ook alles gezegd. Soortgelijke vergelijking: "Ik vind Fortes Rodrigues geen goede verdediger maar Cannavaro ook niet" VoH en Inzaghi zijn niet te vergelijken.[/quote]
@Deportivo, droplul. Lees nou eens?! Vergelijk ik Inzaghi met VOH? Nopes, ik vind Inzaghi om dezelfde soort redenen een slechte spits, ik zeg nergens dat Inzaghi in dezelfde kwaliteitscategorie valt. Wat ik zeg kun je vergelijken met dat ik zeg dat ik auto's slecht vind als ze enorm roesten. Een Fiat vind ik daarom slechte auto's (bwvs!) en een Alfa Romeo ook. Zeg ik daarmee dat ik Alfa's gelijk stel aan Fiats? Nopes, enkel dat ze allebei veel roesten...
Als jij het voorbeeld over Rodriques en Cannavaro specificeert op één bepaald punt dan kun je dat inderdaad zeggen...