02-06-2006, 01:09 PM
Bocaloca Wrote:buurs Wrote:Het jammerlijke is gewoon dat er veel bekenden staan te kijken.
En om dan te gaan pielen :roll:
Maar er zit niks anders op :8:
met pielen bedoel ik meer, even 1 a 2 tempo's terug met hoe je normaal speelt, gewoon eerst dan ritme pakken en dan je tempo iets gaan opvoeren.
je hebt meer aan spreiden tegen een oude pieldoos om hem af te matten dan knallen en 5 van de 9 keer het punt verliezen
Klopt, in de competitie kwam ik zo ook tegen.
Toen ben ik ook gaan spreiden en af en toe een tempoversnelling.
Op een gegeven moment knakken ze.
Alleen het probleem nu is dat ik dat waarschijnlijk niet vol kan houden.
Mijn armen en benen voelen zeer slapjes

"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.