11-12-2004, 12:03 PM
Marshall Wrote:Djabs Wrote:Ik snap niet hoe jij aan de wijsheid komt dat een 19 jarige speler in 2,5 seizoenen 3 niveau's stijgt en een 17 jarige in 2,5 seizoenen 4,5 niveau's.
Weet je zeker dat je het niet over managerzone hebt??
Klasse aankoop Tan.
"Je kan in mijn ogen beter 19/20 jarige spelers trainen van briljant naar bovennatuurlijk dan 17 jarigen van goed- welk level dan ook." I could not agree more.
Djabs, reken even mee (nogmaals, ik ben geen mid-trainer dus ik kan het fout hebben):
19jaar
Traint eerste seizoen in 9 weken naar een volgende stat, right? Dus na 9 wedstrijden is ie wonderbaarlijk, dan heeft hij nog 5 weken over, dus traint 5 weken in dat seizoen. Volgend seizoen is de speler 20 = 10 weken benodigd voor statstijging. Al 5 weken training gehad; na 5 wedstrijden is de speler gestegen naar wereldklasse. Daarna nog 9 wedstrijden over dus hij haalt het net niet in twee seizoenen om naar bovennatuurlijk te stijgen. Net meer dan 2 seizoen benodigd voor 3 statstijgingen dus...
17jaar
Traint eerste seizoen twee stats omhoog: 2x 7weken. Stel dat de speler goed was toen je hem kocht, dan is ie aan eind seizoen 1 formidabel. Seizoen 2 heeft de speler 8 weken nodig om te stijgen, haalt de speler dus net niet twee keer (na 8 weken uitmuntend, na 14 weken briljant-2).
Na twee/drie wedstrijden in seizoen 3 (dus een/twee wedstrijd(en) na de stijging van de 19jarige speler uit het vorige voorbeeld) stijgt de speler naar briljant... 4 statstijgingen in dezelfde tijd
Wat is hier mis mee? Klopt als een bus...
[/b]
Eeeh Mars tot 19 jaar is PM training nog steeds 7 weken . Op zijn 20ste 8 weken etc. En dan klopt het wat djab zegt.