03-06-2006, 01:39 AM
en het gesprek ging verder
ook knurftje king ging zich ermee bemoeien
dus die andere swans maar weer wat gestuurd (van onder naar boven)
na dit hele verhaal moet ik nog 1 ding kwijt
Bumme, Fabian HULDE!!!! =D>=D>=D>=D>=D> ik snap nu wat jullie allemaal op je bord krijgen
ook knurftje king ging zich ermee bemoeien
Quote: ik wil nog effe een week door aanvalle
mijn leden willen nog graag effe hun legers nog lekker hard op dorpen slaan straks komen er nog 50 mensen met kata`s erachteraan en dan stopt de aanvalle zodat ze hebben geleert dat er niet valt te sollen
dus die andere swans maar weer wat gestuurd (van onder naar boven)
Quote:Hateha schreef:
afgesproken, spreek je dan!
daar ben ik mee accoord, zorg dan alleen wel dat dat nader bericht morgen na 22 uur komt, dan ben ik weer present. Zoals gezegd heb ik een sitter, maar wil het allemaal wel persoonlijk afhandelen, vind ik wel zo netjes
Tiny Bob schreef:
ook de leider is niet de ally in zijn eentje. mag ik daaraan toevoegen dat hij zich dan niet als een "echte" leider gedraagt, maar dat is ook weer een ander verhaal. Ik heb ook heel wijs niet gereageerd op zijn bericht, dat zou alleen maar meer kwaad bloed zetten.
ik zal in gesprek gaan met de 2 leden in kwestie, maar k an ik er van op aan dat er voor de komende 48 uur een wapenstilstand is?
de communicatie zal en moet eigenlijk nu ook allemaal via mij of bolleb77 verlopen, ik moet morgen overdag helaas werken maar bolle is mijn sitter dus dat komt ook goed.
in vergelding!!
laten we het zo afspreken:
ga jij in gesprek met de mensen waarmee je in
gesprek moet gaan!
ik ga hier proberen de gemoederen te bedaren!!
ik kan je wel beloven dat die adder en c123nog wat..
beter even niks meer van zich kunnen laten horen!
spreek je morgen!
tuurlijk wil ik daar begrip voor opbrengen maar hij moet ook begrijpen hoe het spel in elkaar steekt, gezien zijn populatie en uitlatingen heeft hij al meer ervaring met het spel dus weet hij ondertussen hoe het gespeelt wordt en gespeelt dient te worden. Een man is namelijk niet de alliantie en als hij persoonlijk maar 1 oplossing ziet is hij meer dan welkom om in zijn eentje vergelding te halen, maar op het moment dat er diplomatieke betrekkingen bezig zijn, zijn dit niet de meest handige berichten
(ook het afsluiten doe ik voor de laatste keer)
met groet
Tiny
dat die nog helemaal over de rooie is omdat leden
van jouw ally actieve spelers van onze ally op
non-stop basis hebben aangevallen en hij nog
maar één oplossing ziet, daar moet je dan maar
heel even begrip voor opbrengen!
groet Hateha
Nu krijg ik een bericht van king welke vooralsnog geen bewuste partij was in dit gesprek dat hij een week lang wil aanvallen en met cata's wil komen.
Er werd aan mij de mogelijkheid gegeven om met een oplossing te komen en dat kwam ik, dus verwacht ik een bericht van u terug met een accoord of een tegenvoorstel, niet een bijna directe oorlogsverklaring van een andere speler.
Mijn voorstel staat nog steeds en ik hoor graag UW antwoord
Met groet
Tiny
na dit hele verhaal moet ik nog 1 ding kwijt
Bumme, Fabian HULDE!!!! =D>=D>=D>=D>=D> ik snap nu wat jullie allemaal op je bord krijgen
Als aannemers gebouwen zouden neerzetten op de manier waarop programmeurs programma's schrijven, dan zou de eerste de beste specht voor de ineenstorting van de beschaving zorgen