13-12-2004, 02:26 AM
2-2 gespeeld tegen een middenmoter die ik in de thuiswedstrijd, eerder dit seizoen, met 2-0 klop gaf. Dit gelijkspel is op zich een leuk resultaat, ware het niet dat er absoluut meer had ingezeten. Om de een of andere vage reden heb ik back Dennis van Dorp op de vleugel op het MV opgesteld, waar hij slechts 2* haalde. Aan de andere kant nam ik de gok met de 18-jarige Novar (redelijk positiespel, redelijk vleugel) waarvan ik 2,5* had gehoopt. Het werd echter een sterretje minder, en dat droeg deels bij aan mijn zwakke middenveld. Met 2 betere middenvelders (Dijkstra, Starzak) was het MV toch minimaal redelijk geweest, wat vermoedelijk had geresulteerd in een overwinning...
De 2 goals aan mijn kant kwamen van de gisteren aangekochte Per Landskog. Voor 13k binnengehaald en nu al tweemaal trefzeker, in eerste instantie lijkt hij zich dus uit te gaan betalen.
DSVP
Middenveld: redelijk (oud)
Rechterverdediging: goed (oud)
Centrale verdediging: uitstekend (oud)
Linkerverdediging: formidabel (oud)
Rechteraanval: uitstekend (oud)
Centrale aanval: goed (oud)
Linkeraanval: slecht (oud)
30*
Eirik Bakke
Middenveld: zwak (oud)
Rechterverdediging: formidabel (oud)
Centrale verdediging: uitmuntend (oud)
Linkerverdediging: uitstekend (oud)
Rechteraanval: zwak (oud)
Centrale aanval: redelijk (oud)
Linkeraanval: matig (oud)
28*
Volgende week thuis tegen de nummer 3, motsen zal moeilijk gaan met een woedende TS, piccen dus maar met in het achterhoofd de zekerheid dat directe concurrent throatcut punten gaat pakken in de thuiswedstrijd tegen de nummer laatst.
De 2 goals aan mijn kant kwamen van de gisteren aangekochte Per Landskog. Voor 13k binnengehaald en nu al tweemaal trefzeker, in eerste instantie lijkt hij zich dus uit te gaan betalen.
DSVP
Middenveld: redelijk (oud)
Rechterverdediging: goed (oud)
Centrale verdediging: uitstekend (oud)
Linkerverdediging: formidabel (oud)
Rechteraanval: uitstekend (oud)
Centrale aanval: goed (oud)
Linkeraanval: slecht (oud)
30*
Eirik Bakke
Middenveld: zwak (oud)
Rechterverdediging: formidabel (oud)
Centrale verdediging: uitmuntend (oud)
Linkerverdediging: uitstekend (oud)
Rechteraanval: zwak (oud)
Centrale aanval: redelijk (oud)
Linkeraanval: matig (oud)
28*
Volgende week thuis tegen de nummer 3, motsen zal moeilijk gaan met een woedende TS, piccen dus maar met in het achterhoofd de zekerheid dat directe concurrent throatcut punten gaat pakken in de thuiswedstrijd tegen de nummer laatst.