07-06-2006, 03:11 PM
waf Wrote:wat weet jij er nou van man, toen ik zat de genieten van de aanvallende en verdedigende rushes van uli zat jij naast je papa en mama en domme belgische vrindjes naar de prachtige voetballers van kv mechelen te kijken. daarnaast, als uli ipv die trage stan valkx romario had mogen dekken waren we in 94 wereldkampioen geworden.
misschien ben ik de enige die hem een mooie speler vind. dan is er ook nog een kans dat er op de hele wereld ook een wijf te vinden is dat jou wel leuk vindt. :razz:
:| Sterke teksten. Niet de eerste keer dat je reageert als een ongesteld wijf op m'n opmerkingen (lekker op de man spelen), maar goed, de waarheid doet (voor jou) pijn.
Inderdaad, iemand die gedold wordt door Fuad van S-AR is prima geschikt om Romario tegen te houden, je hebt helemaal gelijk, hoe kan ik zo dom zijn! :roll: We laten dit wedstrijdverslag wel even voor zich spreken:
Competitie: PTT Telecompetitie
Datum: 03 / 03 / 1991
Lokatie: Philips Stadion| Eindhoven| Ned
Aantal toeschouwers: 27500
Arbitrage: Blankenstein
SCOREVERLOOP
2. Romario 1 - 0
28. Romario 2 - 0
49. Romario 3 - 0
62. Bosman 4 - 0
67. Vanenburg 5 - 0
81. Romario 6 - 0
PSV Van Breukelen 8.0 Gerets 6.0 Popescu 6.0 Valckx 7.0 Heintze 6.0 Van Aerle 7.0 Erwin Koeman 8.0 Vanenburg 6.0 Ellerman 8.0 Bosman 7.0 Romario 9.0
Feyenoord Blinker 4.0 Blackson 5.0 Taument 3.0 Rob Witschge 4.0 Scholten 6.0 Metgod 6.0 Nortan 5.0 Heus 6.0 Brochard 4.0 van hobbel 5.0 De Goey 7.0
Maar goed dat de knoei toen blijkbaar een goede dag had, anders was de schade met van hobbel niet te overzien geweest! :lol: