07-06-2006, 09:03 PM
Tripplexxx Wrote:centre court Wrote:KJ zal nooit één van de allerbeste europese spitsen worden. om dezelfde reden als waarom Inzaghi dat nooit zal worden.
Veel te veel alleen een afmaker, te langszaam en te weinig techniek.
Wat een onvoorstelbare flauwekul. :|
ik vind het een superspits, maar niet helemaal flauwekul omdat hij wordt vergeleken met van basten. vind ik nergens op gebaseerd. dan doe je van basten ernstig tekort. bij van basten kwam er veel meer voetballend vermogen bij. als zijn loopbaan had voortgeduurd was hij vast en zeker op het middenveld terechtgekomen, net als cruyff. het lag al in de planning. daar kan huntelaars niet goed genoeg voor voetballen. ik vind het eerder een type nistelrode. zelfverzekerde goalgetter.
ik snap niet dat hij zo opgehemeld wordt nav die finale. mooie goal, maar verder vond ik hem matig.
on topic:
die kutsite voetbalprimeur.nl
Quote:Feyenoord gaat vol voor Lucius
07 juni 2006, 19:19
Door: Jan Verdonk
Vorige week maakten wij al melding dat Feyenoord nog altijd erg geïnteresseerd zijn in de diensten van Theo Lucius. Vandaag bevestigt Feyenoord-directeur Chris Woerts in de VI dat de PSV'er bovenaan de prioriteitenlijst staan.
Na Stein Huysegems moet Theo Lucius dus de volgende grote aankoop gaat worden bij de Rotterdammers. "Of hij komt, hangt ook af van de bereidwilligheid van de verkopende partij. En de relatie met PSV is weer prima. Dat was vorig seizoen wel anders, ja. Toen was het rond de eventuele transfer van Kalou een beetje hommeles en crisis, maar nu zijn de scherpe kantjes er wel vanaf", aldus Woerts.
dit staat dus niet in vi, in vi staat dat hij op de lijst staat. dat is wel wat anders dan hoog op het prioriteitenlijstje. nog een bericht, dat goed zou zijn voor de psvee nerds:
Quote:Farfán heeft bijgetekend
07 juni 2006, 19:23
Door: Roy van den Berghe
Ondanks alle geruchten over een vertrek van Jefferson Farfán heeft de aanvaller vandaag zijn contract verlengd. Farfán staat nu tot medio 2010 onder contract bij de Eindhovenaren.
Technisch manager Stan Valckx bekende vandaag tegenover PSV Media dat Farfán heeft bijgetekend. Dit is na het bijtekenen van Heurelho da Silva Gomes en Philip Cocu al de derde meevaller voor PSV. De landskampioen hoopt ook nog altijd op een langer verblijf van verdediger Alex, die officieel bij Chelsea onder contract staat.
en voor fredje n: :cheers:
Quote:V/d Bergh tekent toch bij RKC
07 juni 2006, 20:55
Door: Klaas Jan van der Veen
Ricky van den Bergh speelt de komende drie seizoenen toch voor RKC Waalwijk. De club had al eerder een akkoord bereikt met Sparta Rotterdam, maar de transfer leek toch af te ketsen. De aanvaller kon het namelijk lange tijd niet eens worden met zijn nieuwe
Van den Bergh en RKC gingen vervolgens opnieuw om de tafel. Nu konden beide partijen het wel eens worden, waardoor de Hagenees de komende seizoenen in Waalwijk speelt. Door de transfer krijgt Sparta 550.000 op de bankrekening gestort.
ââ¬ÅWe wilden een speler die vanaf de linkerkant in een vrije rol kan spelen en die naast creativiteit in zijn spel ook scorend vermogen heeftââ¬Â, zo reageert algemeen directeur Harry van den Vegt op de RKC-site. ââ¬ÅRicky van den Bergh past precies in dat plaatje. Daarnaast kan hij ook nog op meerdere aanvallende posities uit de voeten. We zijn heel blij dat we Van den Bergh hebben kunnen aantrekken.ââ¬Â
Van den Bergh speelde van 2002 tot 2005 in Rotterdam.