12-06-2006, 09:47 AM
Marshall Wrote:Deportivo Wrote:Niets van de race gezien...maar Schumi goed 2e nu de druk op die stink spanjaard houden...
Hahahaha Kneus! Die "stink"spanjaard reed jouw arrogante kwal het snot voor de ogen... Totaal weggereden werd ie! Alonso lacht weer lekker in zijn vuistje, wederom 2 puntjes weggesnoept. Hij hoeft er amper het gaspedaal voor in te trappen en MS wordt gek van frustratie! :lol:
Aangezien je bij MS zelden enige emotie ziet vind ik het heel knap dat jij gezien hebt dat hij gek werd van frustratie. Alonso rijdt in een snellere auto en bij Ferrari kunnen ze op dit moment niet sneller. Dat is alles en daar doe je vrij weinig aan. Als hij nou elke wedstrijd uit zou vallen met motorpech zoals Kimi vorig jaar in de quali's had, dan zou hij gefrustreerd zijn. Maar als je 6 keer wereldkampioen bent geworden, nog steeds in de race bent voor de titel en er, afgezien van Alonso, geen enkele concurrentie is, dan kan je moeilijk gefrustreerd zijn.
Zie hier het vertaalde commentaar van MS na de race:
Quote:ââ¬ÅDe tweede positie was voor vandaag het best haalbare resultaat, gegeven onze gridpositie. Niettemin kenden we een solide weekend zonder al te veel echte problemen aan de wagens. We waren simpelweg niet snel genoeg om te winnen.
ââ¬ÅWe moeten nu zeer hard gaan werken om terug te kunnen komen tijdens de komende race. Maar al met al moeten we tevreden zijn mer de acht behaalde WK-punten.
ââ¬ÅEr zijn nog tien races te verrijden met dus nog 100 punten te verdelen. Ondanks dat ik momenteel 23 punten achterstand heb op Alonso, denk ik niet dat de strijd om het kampioenschap reeds voorbij is.
ââ¬ÅWat deze race betreft, zat ik in de beginfase vast achter Kimi, ondanks dat ik meer potentueel had. Hierdoor ben ik al met al toch best tevreden met dit behaalde resultaat.
ââ¬ÅDe komende twee races worden verreden op verschillende typen circuits. Het zal interessant zijn om te zien wie de overhand zal hebben op deze banen. We moeten trachten terug te komen aan de kop,...ââ¬Â
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!