12-06-2006, 04:50 PM
onder naar boven:
Beste Johannes,
Mag ik je dan op voorhand verblijden met het feit dat jouw emailtje nu op dit moment uitgeprint wordt en als toiletpapier gebruikt gaat worden?!
Een eerste vereiste bij onze alliantie is namelijk al een redelijke beheersing van de nederlandse taal in woord en geschrift.
Wat betreft de aanval, er is nu een volgende naar je onderweg.
Met vriendelijke groeten,
Marshall
en toe zag ik jou alliantie en ik dachtdat is een veel en veel betere alliantie en ik dacht ik stuur een mail of ik mischien in jully alliantie kon.
(ps
rry van die fout")
Ten tweede ben ik wel geinteresseerd in de achtergrond waarom jij in onze alliantie zou gaan aangezien SD/CT enkel een alliantie op specifieke uitnodiging is of bij uitzondering voor speciale spelers.
Via wie ben jij in aanmerking gekomen met onze alliantie?
met vriendelijke groeten,
Marshall
gegroet johannesdvd
Beste Johannes,
Mag ik je dan op voorhand verblijden met het feit dat jouw emailtje nu op dit moment uitgeprint wordt en als toiletpapier gebruikt gaat worden?!
Een eerste vereiste bij onze alliantie is namelijk al een redelijke beheersing van de nederlandse taal in woord en geschrift.
Wat betreft de aanval, er is nu een volgende naar je onderweg.
Met vriendelijke groeten,
Marshall
en toe zag ik jou alliantie en ik dachtdat is een veel en veel betere alliantie en ik dacht ik stuur een mail of ik mischien in jully alliantie kon.
(ps
![Confused Confused](https://fantasytennismanager.nl/forum/images/smilies/confused.gif)
Ten tweede ben ik wel geinteresseerd in de achtergrond waarom jij in onze alliantie zou gaan aangezien SD/CT enkel een alliantie op specifieke uitnodiging is of bij uitzondering voor speciale spelers.
Via wie ben jij in aanmerking gekomen met onze alliantie?
met vriendelijke groeten,
Marshall
gegroet johannesdvd
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)