21-06-2006, 01:52 PM
Marshall Wrote:Ik denk dat je die wijziging verkeerd interpreteerd MArshallBakke Wrote:Hmm, hoe trek je die conclusie van eerder oud worden? Volgens mij is het maar minimaal... Maar misschien heb je ergens een punt.
Quote:* De spelers lopen eerder de kans om vaardigheden te verliezen
Eerder=lagere leeftijd?!
Voorheen zakte de vaardigheid bij aanvallers ook officieel vanaf hun 28ste en bij mids vanaf hun 30ste (<?). Echter omdat het eigenlijk alleen maar met grote sprongen zakte, zag je tot op heden bijna nooit meteen een verlaging in stats/tsi, maar het gebeurde al wel zo nu en dan. Dit hebben ze nu aangepast door het nog meer in kleine stapjes te laten zakken. Het zal dus gewoonweg vaker voorkomen dat een speler eerder zakt, nadat hij de grens van28/30 jaar gepasseerd is. Dus nog steeds vanaf hun 28ste bij aanvallers en 30ste bij mids en de rest van de spelers.
Op zich prettig, zodat je makkelijker kan inspringen op vervanging. Het is immers nooit prettig, als op een maandag, een paar dagen voor een topper, je beste man met 3 levels positiespel zakt

De aanpassing aan de conditieregel is het meeste klote voor positiespeltrainers, zij hebben immers de meeste spelers voor de positie waar conditie het meest toe doet..Snap eerlijk gezegd niet waarom ze deze regel hebben toegevoegd. Als ze het positiespel trainen minder aantrekkelijk wilde maken, hadden ze van mij wel het middenveld minder mogen laten meewegen in de match-engine :roll: