22-06-2006, 01:51 PM
Box Brother Wrote:ik heb de nr. 11 aanval boos gemaakt
Zijn vrouw had gister een 600 dorpje overgenomen, 's nachts, dus ik heb 1 cata's aanval + 1 leider gestuurd .. dorpje overgenomen :lol:
Speed Wrote:conget 22.06.06
HOE DURF JE! 06:20:12
HOE DURF JE MIJN VROUW AAN TE VALLEN!! VOEL DE WRAAK VAN DE TOP 10 VAN AANVAL!!!
heeft hij een vrouw van 14? :eeeek:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://speed.travian.nl/spieler.php?uid=4564">http://speed.travian.nl/spieler.php?uid=4564</a><!-- m -->
wat is die Conget overigens een akelig triest persoon, voor zover je dat uit iemand's profiel op kan maken tenminste:
Quote:Beschrijving:
Rang: 211 ============================
DU
============================
Conget, hoofd van DU is een beginnende speler met veel tactieken en is een krachtig officier.
Mensen moeten buigen voor hem of anders worden ze geraid. Hoewel Hij aggressief speelt, kent hij ook wel vriendschap.
Vrienden maken
1. Donate 100k van elke resource aan Conget verspreid in alle steden van hem.
2. Daarna stuur je IGM dat je vriend wilt worden.
Conget zal zijn vrienden nooit aanvallen en zal hun zelfs helpen in geval van nood. (Als Conget die ene aankan en zijn clan niet sterk is.)
Wapenstilstand
Als je wapenstilstand wil en niet aangevallen wilt worden door Conget, kan je hem 50k van elk resource donaten. Hij zal je nooit meer aanvallen en je met rust te laten.
Motto van 15/6/06
Wat ben ik toch zo blij
germanen zijn zo vrij
Mijn clan rooft samen met mij
bij een ouderwetse kinderboederij
Jou dorp is lekker dichtbij
en je hebt al zoveel klei
nu zijn ze allemaal van mij
O wat ben ik blij, wat ben ik blij
Vragen?
Voor vragen kan je hem IGM sturen, of mail sturen: <!-- e --><a href="mailto:Conget@gmail.com">Conget@gmail.com</a><!-- e -->
wel jammer trouwens dat ie zo ver weg zit..