23-06-2006, 08:53 PM
harry_bierdop Wrote:Dommel Wrote:8 juli is de volgende...www.pokertoernooi.com(toernooi staat er nog niet bij maar dan weet je waar je de info binnenkort kunt vinden).
Hij staat er op nu, ga waarschijnlijk wel mee doen (als er nog plek is)!
Maar wat moet ik me er bij voorstellen?? Zoals gezegd, nog nooit aan zoiets meegedaan... een zaaltje met 8 tafels (bij 80 man)? Maar verder? Is er iets waar je kan eten of drinken tussendoor? Is er een mogelijkheid voor mensen om te kijken? Hoelang duurt het ongeveer tot de final table? Hoeveel fiches krijg je?
Het wordt gehouden in een grote zaal in een bowlingcentrum, mensen kunnen gewoon komen kijken. Er is een bar en je kunt ook wat te eten bestellen. Als je aan 't spelen bent komt er regelmatig een hele aardige mevrouw langs bij wie je wat drinken kunt bestellen. De startstack is 10.000 chips en er wordt deze editie met bounty's gewerkt.(iedere keer als je een speler uitschakelt krijg je een prijs van ââ¬5 of ââ¬10).
Afgelopen zaterdag zat ik aan de finaletafel, deze was rond 0.00 afgelopen. Dus toernooi duurt dus een uur of 8. Er is 1 lange pauze waarin je de tijd hebt om ff wat te eten en er zijn 2 korte pauzes.
Maak je niet druk om het niveau, dat is bijzonder matig. Maar zoals bij elk toernooi heb je goede en slechte spelers. Als je uitgeschakeld bent zijn er altijd wel wat mensen die een cashgame of Sit 'n Go opstarten.
Zo genoeg info??? Ik heb me net ingeschreven iig.