28-06-2006, 09:27 PM
Quote:generaal,
om te beginnen ben ik tiny bob en niet bolleb77, wij zijn 2 hele verschillende personen en zo willen wij ook behandeld worden.
wat onze spelers afzonderlijk doen, doen onze spelers afzonderlijk en reflecteerd niet het gedrag van onze alliantie. u wil blijkbaar dat hij stopt met aanvallen, maar ik kan echter geen aanvallen van adder op uw leden in de lijsten terug vinden, dus vind ik uw bericht, waarin u overigens niet diplomatiek wil zijn, maar meteen begint te dreigen, licht overdreven.
Graag zou ik dus eerst willen weten wie en met hoeveel adder aanvalt zodat ik dit ook met hem op kan nemen.
met groet
tiny
als je geen oorlog wilt, moet je niet beginnen met dreigen
Ik wordt door adder diverse kerne aangevallen wil je dat we met een hele ally op jou af komen of je moet direct je landgenoten melden dat het zo niet kan, ik heb hem een mailtje gestuurd maar nu komt hij in ieder dorp langs.
Graag hoor ik uw antwoordt tegemoet.
Het kost jullie je kop ander straxs door 1 man.
Hoogachtend,
General Aapius
Stargate Command
Ik heb geen zin in oorlog.
het uitdagen werkt, ga hem straks vertellen dat ze jou mogen pakken en de rest met rust moeten laten
![Wink Wink](https://fantasytennismanager.nl/forum/images/smilies/wink.gif)
Als aannemers gebouwen zouden neerzetten op de manier waarop programmeurs programma's schrijven, dan zou de eerste de beste specht voor de ineenstorting van de beschaving zorgen