17-12-2004, 02:07 PM
Marshall Wrote:Ik denk niet dat Gonzo zich nog als beginneling bestempeld, laat staan dat jij m als beginneling beschouwd. Kijk uit Lance!!!Snel edit-en die uitspraak.
Ach, is het niet voor Gonzo dan is het wel voor de andere beginnelingen die hier de laatste tijd rondhangen. Het gaat er gewoon dat de uitspraak zoals ie daar staat niet klopt.
Marshall Wrote:Maar inderdaad bovenstaande bevindingen bedoelde ik dus.
Een andere stat heeft veel meer invloed. Ik vind prijzen tussen de 150-400k. Maar vaak zijn die hogere prijzen het gevolg van een andere stat (spelhervatting oid) die aanzienlijk hoger ligt.
Of speler die hoger in TSI is. En misschien heeft vorm ook nog invloed. Denk wel dat het rendabeler is om hem nu te verkopen en een jongere gast te trainen, dan hem 4 weken redelijk nutteloos PM te laten trainen en dan zn conditie (1 of 2 niveaus) te verhogen.
Trouwens, we hebben bij de fed ook een topic genaamd Extra Training. Als je bijvoorbeeld iemand hebt met uitstekend verdedigen en 4 weken extra training, maar je moet hem waarom dan ook verkopen, dan plaats je hem in dat topic. De transferprijzen liggen dan zeker hoger dan normaal. Best handig.
Marshall Wrote:Waar jij trouwens die prijs van 700k vandaan hebt? :eeeek:
Lol, ik wilde even kijken bij de niet bijstats (waarom eigenlijk, want Gonzo's gozert heeft wel bijstats) en dacht dat zwak passen misschien uitmaakte. Heb dan denk ik een andere gast ter vergelijking gekozen als jij. Misschien had die van 700k wel als zijstat

[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Edward. A. Murphy