17-12-2004, 02:20 PM
@Gonzo: Om ook even een duit in het zakje te doen
Conditie zoek ik niet op als ik trainees koop, aangezien de 17-jarigen toch minstens 2 tussenseizoenen conditie krijgen gaat ze meestal van zwak ---> uitstekend (of goed).
Voor een 26-jarige daarintegen, dat zou meteen een basisspeler bij iemand moeten worden en daarom is conditie bij zo iemand wel van belang. Zoals je zelf al opmerkte wordt zijn prestatie beter als hij meer conditie heeft.
Ik zou dus zeggen als hij 26 is ff vasthouden totdat je zijn conditie op minimaal goed hebt, is ie 17/18 dan zou je hem (in theorie) nu al op de lijst kunnen pleuren.

Voor een 26-jarige daarintegen, dat zou meteen een basisspeler bij iemand moeten worden en daarom is conditie bij zo iemand wel van belang. Zoals je zelf al opmerkte wordt zijn prestatie beter als hij meer conditie heeft.
Ik zou dus zeggen als hij 26 is ff vasthouden totdat je zijn conditie op minimaal goed hebt, is ie 17/18 dan zou je hem (in theorie) nu al op de lijst kunnen pleuren.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]