24-07-2006, 10:26 PM
Tripplexxx Wrote:buurs Wrote:Tripplexxx Wrote:buurs Wrote:Troeven voor mij deze week zijn denk ik Chela, Safin, Haas en Ferrero
Als deze spelers al je troeven zijn, dan vrees ik het ergste voor je :wink:
Chela is een gok, maar de vorm moet er toch een keer zijn...
Safin neem ik altijd voor deze prijs.
Haas kan veel op het Amerikaanse hard court, muv vorige week.
Ferrero weet ik niet....verstandsverbijstering :roll:
Chela draait voor geen meter en komt Horna tegen. Safin moeten ze uit het spel verwijderen. Verliest vorige week van de nummer 512. Haas zou kunnen, maar Hewitt zal op zeker het eindstation zijn.
Ferrero snap ik helemaal geen reet van. Zou me niks verbazen als hij zometeen al verliest.
Hoe ziet dat wonderteam van jou eruit dan?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.