26-07-2006, 11:12 AM
Door het succes van de afgelopen jaren zal er ook dit jaar weer een GG-subleague zijn. Vorig jaar hadden we 20 deelnemers. Aangezien er achteraf meer mensen waren die mee hadden wilden doen, verwacht ik dit jaar nog meer deelnemers! Wie stoot RR van de troon?
De regels:
Er wordt gestreden in een subleague, gekoppeld aan Competitiemanager 2006/2007.
De inschrijfkosten zijn 10 euro, die op mijn rekening moeten staan voor het begin van Competitiemanager (dus voor vrijdag 8 september). Wie dan niet heeft betaald, doet niet mee.
De prijsverdeling is afhankelijk van het aantal deelnemers. Vorig jaar hadden we met 20 deelnemers een prijs voor de nummer 1, 2 en 3. Mochten er dit jaar meer deelnemers zijn, zal misschien de nummer 4 of 5 ook een prijs krijgen.
Als je mee wilt doen, stuur me dan een PM. Ik zal vervolgens het wachtwoord van de subleague en mijn gegevens (om het geld over te maken) opsturen. Graag bij de betaling je forumnaam vermelden!
Deelnemers tot nu toe:
Lamme Lennie*
Ekslem*
Bor de Wolf*
Gittermaster*
Ricochan*
Jansoe*
Treesong*
EJR*
Kuiper*
Quatro*
RR*
Kennemerland*
Kooltje*
Dre*
Realphoolie*
Bierteam*
Kuiperinho*
Dugarry*
De nieuwe*
Deshotas*
Kennedy*
Peter*
Goa*
Franco*
FC Petr*
Triplexxx*
Kleine Jan*
*=betaald
De prijsverdeling is als volgt:
winterstopkampioen: 25 euro
hoogeste weekscore: 15 euro
1e prijs: 100 euro
2e prijs: 80 euro
3e prijs: 55 euro
4e prijs: 35 euro
5e prijs: DKNY zonnebril
De regels:
Er wordt gestreden in een subleague, gekoppeld aan Competitiemanager 2006/2007.
De inschrijfkosten zijn 10 euro, die op mijn rekening moeten staan voor het begin van Competitiemanager (dus voor vrijdag 8 september). Wie dan niet heeft betaald, doet niet mee.
De prijsverdeling is afhankelijk van het aantal deelnemers. Vorig jaar hadden we met 20 deelnemers een prijs voor de nummer 1, 2 en 3. Mochten er dit jaar meer deelnemers zijn, zal misschien de nummer 4 of 5 ook een prijs krijgen.
Als je mee wilt doen, stuur me dan een PM. Ik zal vervolgens het wachtwoord van de subleague en mijn gegevens (om het geld over te maken) opsturen. Graag bij de betaling je forumnaam vermelden!
Deelnemers tot nu toe:
Lamme Lennie*
Ekslem*
Bor de Wolf*
Gittermaster*
Ricochan*
Jansoe*
Treesong*
EJR*
Kuiper*
Quatro*
RR*