28-07-2006, 04:49 PM
Bumme Wrote:En door dergelijke mailtjes krijgen ze de aandacht die ze niet verdienen...
Ook ik heb dat mailtje gekregen maar heb het gelijk weggegooid........ik roep iedereen op hetzelfde te doen. Stuur ze niet door en verbreek zo de ketting!
Niet mee eens. Uit eigen ervaring (toen mijn dochter een jaar of 12 was) weet ik wat voor gluiperige minne streken pedofielen kunnen hebben om (in de meest letterlijke zin) aan hun trekken te komen door kleine kinderen te verleiden. Naast haar komen fietsen en zeggen dat ze een tientje krijgt als zij haar poesje aan hem laat zien. Gelukkig wist ze veilig weg te komen, maar het leverde behoorlijk wat spanningen op. Zo heeft papa destijds nog een week of 2 dagelijks 2 uur op dezelfde plek achter een boom staan wachten in de hoop dat hetzelfde mannetje weer langs zou komen. Gelukkig is dat niet gebeurd, anders had ik nu een strafblad.
Zo'n partij mag gewoon niet. Deze mensen zijn ziek en moeten veilig (voor onze kinderen) opgeborgen worden en niet in staat gesteld worden een bijdrage te leveren aan wetswijzigingen e.d.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Vooruit PSV !!!!